sâmbătă, 31 august 2013

Despre plata terapiei, initierilor si consilierilor Reiki

Pentru ca am primit intrebari legate de plata terapiei, initierilor si consilierilor m-am gandit ca ar fi potrivit sa scriu cateva randuri lamuritoare in acest sens.
Consider ca plata pentru Orice pe lumea asta depinde de fiecare, de cat simte el ca poate si este dispus sa ofere. Intotdeauna va exista cate un pret potrivit pentru fiecare si la fel, vor exista oameni care vor plati indiferent de pret.
Inainte de a continua cu discutia despre plata, vreau sa stii ca Nu Eu ofer aceste daruri. Eu sunt doar un canal prin care ai posibilitatea sa primesti …dupa meritul tau!
Este adevarat ca Eu aloc un timp acestor activitati (timp in care as putea sa fac orice altceva).
Este adevarat ca Eu dau din manute in stanga si in dreapta pentru a desena difierite simboluri, pentru a taia stringuri, pentru a curata, energiza, mangaia campuri si suflet… Insa energia nu este a mea. Si daca tu o primesti, nu este nici a ta. Ea este a Universului, a Sursei, a Tatalui.
Este adevarat ca pentru a ajunge unde sunt azi, la acest nivel de evolutie si pentru a putea oferi mai departe tot ce am primit, a fost nevoie, la randul meu, sa renunt la multe lucruri, persoane, obiceiuri, a fost nevoie sa sufar, sa accept sa mi se schimbe viata, intr-un cuvant, sa platesc in multe moduri…, unele dintre ele nu foarte placute. Si am facut-o. Cu Recunostinta! Si o vei putea face si tu, daca esti hotarat.
Am avut parte de maestrii care impuneau o anumita taxa (uneori destul de mare), dar si de maestrii care ne dadeau posibilitatea Constientizarii valorii informatiilor, energiilor, darurilor primite. Nu judec pe nimeni. Fiecare alege sa mearga pe un anume drum in functie de motivele personale. Insa, uneori, am simtit si eu gustul amar al renuntarii la initieri din cauza lipsei banilor. Si nu mi-a placut. Poate ca lipsa banilor a fost doar un pretext sa nu ajung pentru ca nu eram inca pregatita pentru initierile respective. Sau poate nu. Poate chiar trebuia sa ajung si … nu am putut! De ce? Din cauza catorva hartii cu valoare data de … oameni. Nu am sa insir pagini intregi cu dezamagirea din acele momente. Nu vreau sa fac o drama din asta. Vreau sa stii ca te inteleg si iti cunosc framantarile. Poate nu pe toate, dar macar o parte (importanta) din ele. Am fost si eu, si inca sunt, acolo unde te afli tu acum…
Dupa ce mi-a mai trecut supararea am inteles ca accesul la energie nu ti-l dau oamenii, chiar daca la ei te duci sa primesti initierea sau terapia. Accesul la energie ti-l dau entitatile de Lumina cu Voia Tatalui si spre Binele Suprem. Nimic nu se intampla fara sa fie ingaduit de Bunul Dumnezeu. Nimic! Asa ca eu personal nu vreau sa restrictionez nimanui accesul la energie din cauza unor lipsuri …materiale. Asa simt. Asa vreau. Asa mi-au soptit ghizii mei sa fac. Asa mi se pare corect.. Vreau sa strang bogatii in Suflet si in Cer, nu pe Pamant.
Totusi, tocmai pentru ca imi este cunoscut si sentimentul pe care il ai in fata unei persone care iti spune: “Dai cat vrei si cat simti!”, am sa te ajut cu cateva repere ca sa iti fie mai usor.  Inainte de toate, vreau sa stii ca pretul platit este ultima grija pe care trebuie sa o ai atunci cand vii sa imi spui ca ai vrea o anume initiere sau cateva sedinte de terapie. Apoi, inainte de a te hotari la o suma, sunt mai multe aspecte care ar fi bine sa le iei in calcul:
-       disponibilitatea ta de a plati este o constientizare a ceea ce primesti. Este constientizarea si responsabilitatea Ta, nu a mea!
-       exista perioade cand nu avem bani si cu toate astea ne dorim sa participam la un curs, la o sedinta de terapie, la o initiere... Cum am spus mai sus, eu nu vreau ca lipsa banilor sa fie un motiv pentru ca oamenii sa isi refuze dreptul si dorinta de a evolua si de a face ce le place.
-       exista necesitatea unei plati a karmei, care se poate face si cu bani (pare mai usor decat cu suferinta, nu?): bani oferiti sarmanilor, nevoiasilor, copiilor, bisericii, activitatilor caritabile, pentru sedinte de terapie, initieri…, pentru dezvoltarea ta personala.
-       felul cum te-ai simtit dupa terapie / initiere.
-        relatia pe care ai reusit sau nu sa o legi si sa o construiesti cu Maestrul. Din punctul meu de vedere este foarte important sa ai Cu Cine sa discuti despre ceea ce simti sau ti se intampla …dupa! Este foarte important sa nu te simti Singur, sa stii ca poti sa soliciti oricand raspunsuri cuiva care, nu neaparat ca stie raspunsul la orice intrebare, dar prin discutia cu el, prin informatiile la care are el acces in acel moment… puteti impreuna sa lamuriti dilema, situatia, intrebarea. Este adevarat ca, mai ales dupa initieri, Calea este A Ta si este responsabilitatea Ta sa evoluezi prin forte proprii, sa exersezi cat mai mult, insa, la inceput, ai nevoie de ghidare, de cineva care sa te tina strans de mana si sa iti dea incredere, sa iti confirme ca ceea ce faci e Bine…
-       solicitand o plata, chiar si una simbolica te ajuti pe tine si ma ajuti si pe mine, pentru ca altfel vom plati, in alt mod, unul in locul celuilalt, si nu e de dorit.
-       faptul ca cineva are un har sau acces la energie nu inseamna ca este dator sa o / il imparta cu Tine. O poate face pentru ca vrea si simte sa o faca…, dar nu este dator cu nimic, nimanui! Poate folosi linistit tot ce stie, simte, descopera, primeste, constientizeaza pentru el. Si NU greseste cu absolut nimic!
Recunosc, m-am gandit si eu la inceput, cand nu eram constienta de multe lucruri, ca Maestrii sunt obligati sa imparta cu noi, ceilalti, cunoasterea lor. Consideram ca asa este frumos, omeneste sau crestineste sa faca. Apoi mi-am dat seama ca nu e chiar asa. Mai depinde si de fiecare dintre noi sa curatam gunoiul pe care il producem in fiecare zi prin ganduri, fapte, vorbe de vibratie joasa. Am inteles ca nu pot evolua daca astept ca altii sa faca treaba in locul meu, doar pentru ca ei… pot! Iar de la un Maestru al meu am retinut ca: “Uneori, refuzand sa ajuti pe cineva… e Cel Mai Mare Bine pe care il poti face. Si tie… si lui!”. 
Poate unii vor intelege din ce am scris mai sus ca nu impun o taxa pentru ca nu le voi oferi foarte mult, ca nu am incredere in ceea ce fac sau ca ceea ce vor primi nu este autentic si de valoare. Este treaba fiecaruia cum intelege lucrurile si cum vrea sa le judece.

Last Edit: 01.06.2014 - Datorita faptului ca am observat ca oamenii se simt incurcati cand vine vorba de a plati „cat simt” si au dificultati in a-si exprima dorinta de a veni la terapie, am decis sa masor (energetic / radiestezic) fiecaruia numarul de sedinte de terapie de care are nevoie, daca si cat trebuie sa plateasca pentru fiecare sedinta. 

Pentru Semnul Vostru de Recunostinta si la cererea multora dintre voi, am decis sa va las contul meu: 



OANA LIVIA STAICUT
RO86BTRL04801201U78717XX - cont in RON
Banca Transilvania, Bucuresti

sau 
https://www.paypal.me/Liviaoana

Cu sau fara plata, eu continui sa fiu langa Tine. 
Dragut. Firesc. Oricand.
Clara

6 comentarii:

  1. Multumesc suflet drag pentru tot ce imparti cu noi.Sa ai parte de multa lumina si pace sa le poti oferi si celor ce au nevoie.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, vreau si eu o curatare, nu prea stiu engleza si ma afecteaza si in inscrierea pt a posta cu adresa mea.asa ca v-o scriu aici atrana9@gmail.com si va rog frumos, haide-ti sa facem putina curatenie

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum se procedează în legătură cu curatarea? Am și eu tare nevoie...trec printro perioada grea. Deonydeidre@yahoo.com va mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te astept pe pagina mea de Facebook
      https://www.facebook.com/Enchanting-Reiki-Crystals-221367781352022/ ca sa discutam mai multe.

      Ștergere

Iti multumesc pentru ceea ce-mi oferi!